mandag 1. august 2011

Dagstur i Drøbak

På torsdag, i forrige uke, var min datter og jeg en fin tur i Drøbak. Det var nydelig sommervær og byen viste seg fra sitt beste. Der opplevde jeg å "komme" tilbake til min barndoms jul! Ikke bare var vi innom julehuset
og fikk julestemning der, men det var boder på torget hvor jeg fikk kjøpt seidler som minner meg om min barndoms jul.


Husker så godt at mamma dekket bordet til julemiddagen med nettopp slike seidler og vi barna fikk drikke av "voksen glass". For noen år siden fikk jeg resten av disse seidlene fra mamma, men det var ikke nok igjen til at jeg kunne dekke når det var besøk. NÅ HAR JEG NOK! Fikk kjøpt slik at nå har jeg seidler til 12 ;0).

Anitra

1 kommentar:

Quiltefia sa...

Hei!! Det høres ut som dere hadde en fin tur!! Jeg har strikket julegaver i hele sommer!! Annek:-)

Søk i denne bloggen