torsdag 18. august 2011

Produksjonen er i gang!

Den 24. september skal Østensjø Husflidslag, hvor jeg er medlem, ha HØSTMARKED. Jeg har satt inn støtet for å få noen nye ting å ha med til dette markedet.
Jeg føler jeg må ha noen nyheter hver gang det er et marked. Denne gangen blir det "kube" veskene som kan brukes til alt. Det kommer bare an på størrelsen!


Det er som dere ser flere forskjellige størrelser her. Jeg har så langt laget 2 håndarbeids poser, 2 sko poser / små håndarbeidsposer, en sminkepung og et pennal/pinne etui.  Dette er noe jeg syns er så moro å lage at jeg skal lage fler. Tenker også at det må bli noen poser til herre sko :0)
Som dere ser, jeg er igang med produksjonen!

Velkommen til Oppsal Samfunnshus i september. Sett gjerne av datoen nå og spre den ut til alle dere kjenner!

Anitra


Ingen kommentarer:

Søk i denne bloggen