mandag 1. august 2011

Nyter dagens siste solstråler!!!!

Sitter ute på terrassen og nyter dagens siste solståler (varer vel egentlig en time eller så til, men da blir jo de siste det riktige ikke sant?)
Skulle gjerne ha sittet inne ved symaskinen,  har allikevel valgt å sitte ute. Har prøvd å ta symaskinen ut, men har ingen god stol og syns det ble litt mye styr. Får heller strikke litt etterpå!


I helgen var jeg på sørlandet hos min svigerinne og hennes familie. Vi var så heldige å få komme på besøk til deres ferieparadis!


Skal si vi var flinke med hensyn til valg av helg et helt STRÅLENE VÆR!!! Visstnok det beste som har vært der i sommer. Nydelig sol fra morgen til kveld, og ca 20 grader i vannet. Til og med jeg badet opptil flere ganger pr. dag (Jeg er en riktig pyse når det gjelder å bade!) Nyt bildene som jeg tok der. :0)
Her er foten min fotografert gjennom vannet. Så klart var det altså!





Vi satt ute til sent på kveld ;0)

Strikketøyet jeg holder på med for tiden er en "Bob Marley" lue til yngstemann. Han fant en slik da vi var på ferie i USA tidligere i sommer. Jeg syns det var dumt å kjøpe noe jeg enkelt kunne strikke selv, så nå holder jeg på med lua. Gutten har sjekket ut og har godkjent kvaliteten: Akkurat samme stoff som den vi så i butikken, var hans kommentar. Jeg strikker i 8/4 Baby Bomull fra Gjestal.:0)Han er iverig etter å bruke lua og har spurt flere ganger om jeg ikke er ferdig snart. Joa, snart så, men ikke i dag sier jeg.

Jeg syns selv det går ganske tregt å strikke med pinner nr 2 1/2. Men nå skal jeg bare bli ferdig med rødt, så en gul og en grønn stripe til ..... Da tenker jeg lua kan tas i bruk.

Nyt sommer dagene

Anitra

1 kommentar:

Quiltefia sa...

Hei igjen!! Det så fint ut der du var i helgen:-) Nå er det deilig å være ved sjøen. Mandag er det tilbake på jobb. Morsom lue du strikker.... Ønsker han seg fletter også??:-)) AnneK

Søk i denne bloggen