lørdag 13. august 2011

Negler

Hei
Da familien var i USA i sommer var vi også en del på shopping. :0).  Vi var blant annet på Florida Mall, et kjempestort handlesenter, med masse små boder ute i fellesområdet. Der kom vi over en bod som konsentrerte seg om negl design. Jeg lot meg ikke "lure" med en gang men fikk påstemplet den ene neglen min en fransk tipp med blå ruter. Glemte dessverre å ta bilde av det selvfølgelig, men når jeg bare får øvd litt mer kan det være jeg får det til selv! For selvfølgelig gikk jeg tilbake igjen å kjøpte et startsett med Konad stamping nail art. Nå har vi jo vært hjemme en stund og jeg har prøvd ut dette noen ganger. Det er faktisk så lett som det ser ut (ja kanskje ikke de franske tippene da, de har jeg ikke helt turd å prøve ennå).



Her har jeg lagt en nude underlakk og stemplet med en brun fra Depend. Nå er begge disse lakkene noen jeg har hatt en stund (og har vel aldri før trodd at jeg noengang skulle skrive om negllakk :0/) så fargenummerne er dessverre borte.
Det jeg har erfart så langt med Konad er at du kan bruke hvilken som helt lakk du vil for å stemple (bare den har god dekk evne). Selvom Konad si egen er noe tykkere og derfor bruker litt lengre tid på å tørke. Men gjør du feil så gjør du feil og må jo begynne på nytt uansett!
Lykke til om du prøver, jeg har fått helt dilla :0)

Anitra

Ingen kommentarer:

Søk i denne bloggen