tirsdag 16. august 2011

Restegarn

Da Bob Marley lua ble ferdig var det noe garn igjen. Jeg liker best når jeg kan bruke opp alt, og ikke ha små rester liggende. Syns liksom ikke jeg har nok plass til det, og etter en stund så husker jeg heller ikke helt hva slags garn det er rester av eller noe (de magebeltene har en tendens til å bli borte du!!).
I alle fall, jeg hadde et vikariat med mye "dødtid" (på et stille sentralbord) så da fikk restene lov til å bli egne arbeider.



Kluter i bomull, det er slett ikke verst. Kanskje litt vel fargeglade, men på kjøkkenet så kan de jo egne seg godt, syns nå jeg da :0).
En annen ting med slike kluter er at de er raske og veldig takknemmelige å lage. Nå er det bare en liten rest igjen i gult og grønt så det er godt mulig at det bare blir en klut, til gjengjeld, i begge fargene. Vi får se.

Ha en fortsatt fin dag! 
Anitra

Ingen kommentarer:

Søk i denne bloggen