torsdag 22. september 2011

Bare 2 dager til Høstmarkedet!

Hei igjen!
Nå er det bare to dager igjen til vi, Østensjø Husflidslag altså, skal ha Høstmarked. Jeg er travelt opptatt med å gjøre i stand de siste små detaljene slik at det jeg har med for salg er representativt. Jeg kommer til å ha med alt som ligger under til salg siden min, pluss en del ting som ikke har kommet dit ennå. SÅ til ALLE
Velkommen til Høstmarked

Lørdag 24.september

kl  11 - 16

Medlemmene selger egne produkter.

strikket, tovet, glasspynt, smykker, vesker, luer,
skjerf, såper og mye mye mer

Stikk innom og se hva vi har

 Salg av kaffe, kaker og nystekte sveler.

HJErtelig Velkommen skal du være!
                           Adresse: Oppsal samfunnshus, vetlandsvn.99/101 2.et.
Håper jeg ser riktig mange på lørdag.
Anitra

1 kommentar:

Quiltefia sa...

Hei!! jeg skulle gjerne vært en tur på det markedet, men jeg må til Kragerø til mine gamle...... Regner med at det er mye fint der!! Lykke til med salget!! AnneK:-)

Søk i denne bloggen