søndag 4. september 2011

Gave

I dag har vi vært i et alle tiders hyggelig 50 års lag, mannen min og jeg.

En venninne fyller 50 til uka og inviterte oss til selskap i dag. Vi visste ikke helt hva vi skulle gi men endte opp en en god parfyme som jeg visste at hun ønsket seg. I tillegg tenkte jeg at jeg kunne sy en toalettmappe. Som tenkt så gjort!
Som du ser så er den akkurat litt for lav for parfymeesken i bakgrunnen.

Jeg fant fram symaskinen og stoff og satte igang. Tanken var at den skulle fungere som innpakning, men den gang ei. Den ble akkurat litt for liten. Likevel, om jeg må si det selv, så ble mappen ganske fin :0)
Det tror jeg òg at mottaker Nina synes, det virket i alle fall slik.

Så nå er det bare å sy videre på flere prosjekter slik at jeg har noe mer å selge på Høstmarkedet den 24. september på Oppsal Samfunnshus.

Ser også at jeg har fått en ny følger.  Velkommen til deg, det er hyggelig! :0)
Anitra

2 kommentarer:

Quiltefia sa...

Hei!! Fin gave!! Hyggelig å gi bort noe hjemmelaget!! Sees snart!! AnneK:-)

Anonym sa...

Så flott bloggen din er. Du er kjempeflink.Tusen takk for at dere kom i selskapet mitt. Og tusen takk for den nydelige toalettmappen og ikke minst parfymen. Ble jo helt i ekstase da jeg åpnet den fantastiske store parfyme esken fra Marc Jacobs.Parfymen heter Oh Lola!..og er helt olalala!mange klemmer fra Nina

Søk i denne bloggen