torsdag 29. september 2011

Pulsvarmere og termokopp

Nå som Høstmarkedet er over ble jeg også ferdig med pulsvarmerne som jeg ikke rakk til høstmarkedet. Av resten av garnet og en liten rest rosamelert (etter noen andre tidligere pulsvarmere) lagde jeg en liten strikke "genser" til koppen min. Jeg vet at det ikke er noen nyhet, men likevel så er det det for meg! :0)
Ble den ikke fin kanskje?


Så et par bilder av pusvarmerne som jeg har skrevet litt om. Jeg syns selv de ble veldig fine da jeg endelig ble ferdige med de. Mønsteret er enkelt og virkningsfullt. Det eneste jeg slet litt med er at det er lenge siden jeg har måttet telle så mye. Resultatet var at jeg rett som det var glemte et kast eller to i pinne skiftene. Pulsvarmerne er strikket rundt på strømpepinner og derfor ble det mulig å glemme kastene på slutten av en pinne. Da jeg endelig, etter fler forsøk, forsto hva jeg gjorde feil gikk det veldig greit! Nå som jeg kan mønsteret vil jeg nok forsøke meg på dette flere ganger, jeg syns nemlig at det gjør seg veldig godt!






Framover skal jeg prøve å bruke litt tid på å forbedre til salg siden min. Du må gjerne titte innom og komme med kommentarer. Også om du syns jeg er for treig.

Ha en fortsatt fin uke og god helg!

Anitra

Ingen kommentarer:

Søk i denne bloggen