onsdag 14. september 2011

Redd, jeg? Ja, men ikke nå lenger

Ja, det er mye det går an å være redd for. Jeg er stort sett ikke av den redde typen, i hvertfall ikke i det daglige. Likevel har jeg vært redd for å begynne på teppet som jeg kjøpte stoffer til i USA, men nå har jeg så vidt begynt. Jeg har kommet i gang med å kutte stoffene. Det er det jeg var litt redd for å begynne på. Tenk om jeg ikke fikk til å utnytte stoffene godt nok. Jeg tok alle stoffene med på sykveld med UFO-jentene og der fikk jeg hjelp til å komme igang!
Det er veldig godt!

Her har jeg lagt alle bitene (det ble mer enn nok, har tilogmed noen ekstra :0)) ut på gulvet slik at det er mulig å se hvordan lappene skal syes  sammen.

Lappene er nå buntet sammen etter rader på langs, den øverste lappen først osv. og alle radene har fått nummer fra venstre mot høyre. (Så om jeg lurer når jeg kommer så langt som til å sy, kan jeg bare sjekke her i bloggen for å finne ut av det!)
Tanken er at teppet skal få fleece bakside slik at jeg kan bruke det til kos i sofaen. Gleder meg. Skal dele bilde med dere når det en gang blir ferdig, men må vente med å begynne på dette til etter Høstmarkedet. :0)  Sånn er det bare!

Anitra

1 kommentar:

Quiltefia sa...

Bravo!! Det er alltid litt skummelt å skjære i nye fine stoffer. Men hvis man ikke gjør det blir det jo ingen tepper...... Anne K:-)

Søk i denne bloggen