søndag 25. september 2011

Nydelig høstvær!

I går gikk Høstmarkedet av stabelen i nydelig høstvær!  Det var flott vær ute og god stemning inne. Det var jamt besøk på høstmessa hele tiden. Og et godt salg for de aller fleste av oss tror jeg. :0)

I dag er det også nydelig vær, og foreløpig sitter jeg inne å strikker å ser på været, mens jeg veter på at dagen skal bli "gammel nok" til at jeg kan gå på  besøk.

Dette er utsikten jeg har fra plassen i sofaen, et lønnetre i begynnende høstfarger :0)

Mens dette er fargene ut av et annet vindu!

Det er besøk av min mamma som står først på programmet i dag, etterpå er vi invitert på fårikål hos svigers og det skal bli godt. Høsten er jo lammetid, og det er alltid godt å komme bort på middag også!


Sommeren er ikke helt slutt, ikke alle plantene har latt høsten slippe til :0)

Her er det i allefall ikke helt enighet, tomatene mener høsten er her for lengst, mens blomkarsen fortsatt blomster. Herlig!

Nå fremover skal jeg håndarbeidsmessig ha fokus på de tingene jeg selv skal ha, samtidig som det ikke er lenge igjen til jul (tre måneder i går!). Så det må vel være litt fokus på produksjon av julesalgs ting også tenker jeg. Med andre ord, det blir hyggelig travelhet også framover. Ha en strålende søndag videre.


Anitra

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så bra at du var førnøyd med høstmesse dagen lørdag. Koselig med godt salg. Ble du ferdig med pulsvarmerene eller?? Hilsen Heidi

anitra sa...

Nei Heidi, men den første ble ferdig på lørdag ( på fjerde forsøket!). Den andre blir ferdig nå i kveld, på første forsøk. Finnes jo ikke vanskelig når jeg bare husker på kastene også på slutten av pinnen;0)

Søk i denne bloggen