tirsdag 20. september 2011

Gøy med garn!!!

I dag er det Gøy med garn!  Det er Østensjø Husflidslag sin strikke kafe som holder til på Oppsal Samfunnshus hver tirsdag i partalls uker ( i allefall nå i høst!).

Gøy med garn har jeg og hatt det i det siste.
Da vi var på ferie i sommer kjøpte jeg en strikkering. Jeg lagde fire små lapper som jeg sydde sammen. Nå har jeg strikket et bakstykke, slik at det har blitt en fin pute.




Jeg syns den ble fin, hva du syns får du avgjøre selv! Her er den i allefall. ;0)

For omtrent ett år siden var jeg en tur i Italia, hvor jeg blant kjøpte ponpon garn. Jeg falt helt for dette med de bittesmå ponpon ene for de har jeg faktisk ikke sett her hjemme. Jeg vet ikke helt hva man kan bruke dette garnet til foruten skjerf, så skjerf har det blitt.


Nå som det har blitt høsten har jeg også tatt fram mine pulsvanter og syns at dette skjerfet og trenger noen som står i stil. Derfor strikket jeg disse.


Helt enkle, men ganske fine syns nå jeg.
Det gjenstår nå å se om jeg kan få solgt noe av dette på HØSTMARKEDET som er til LØRDAG 24. SEPTEMBER kl. 1100-1600 på Oppsal Samfunshus.

Gleder meg til å se deg der!  :0)

Anitra

Ingen kommentarer:

Søk i denne bloggen