mandag 5. september 2011

Jeg klarte det likevel

For en drøy uke siden prøvde jeg å lage Cupcakes ;0). Det gikk ikke så veldig bra. Jeg ble enig med meg selv og mottakeren at det fikk bli vanlige muffins til konfirmasjonen og ikke Cupcakes. På fredag var det bakedag og jeg lagde muffins.
Oreo muffins

Vanilje muffins

Det ble Oreo- og vaniljemuffins. Det er bare det at Oreomuffinsen skulle pyntes med ostekrem og Oreokjeks. Og vips, da var de jammen blitt til helt fine Cupcakes gitt!! :0)

Jeg kunne jo ikke la vanlije muffinsen bli noe dårligere da!
Turen gikk ned i  kjelleren hvor jeg hentet opp en pose med Dr. Oetker Vanlije Kakemouse. (Fikk den på kurset hos Manuela i juli). Lagde mousen slik det står på pakken. Pyntet vanlijemuffinsen og VIPS så ble jammen de også Cupkakes!

De nye gullkulene fra Dr. Oetker er myke og ingen fare for tennene :0)

Jeg må med andre ord ikke lage toppingen helt fra bunnen av for at det skal bli smakfullt og dekorativt.

Så da har jeg avgjort at JEG kan lage CUPCAKES!! :o)

Det beste av alt. De falt i god smak hos konfirmanten og resten av selskapet.

Veldig DEILIG når man sitter igjen med følelsen av å ha LYKKES tross alt!

Anitra

2 kommentarer:

Alison sa...

Flinkis, de ser kjempeflotte ut!! Sikker veldig gode også. Smake! Klem

Quiltefia sa...

Hei!! Jeg synes du er flink jeg!! AnneK:-)

Søk i denne bloggen