lørdag 17. september 2011

Elvis er her!

Ja, det er helt riktig! Vi er nemlig hundepassere i helgen og Elvis er en dverg dachs. Hans matmor og matfar er begge på reise utenlands og vi har fått låne Elvis denne helgen.

Helenes ullsokker er utrolig gode å bite i (han får ikke lov da, men likevel)

Han vet å slå seg til ro her hos oss, han har vært her før!
Når Elvis er hos oss kan han løpe timevis i hagen, så det blir nok dagens aktivitet. Til vanlig bor han i blokk og har ingen hage å passe på. Vi startet dagen ute for å høste epletrærne, og Elvis "fikk" mange baller ned på bakken å løpe etter, i tillegg kom naboens hund innom så da løp han etter henne også! :0)

Flokken her i heimen er også litt større enn han er vant til, så desto fler å leke og kose med. Alltid noen som er klare for enten lek eller kos! Jeg tør påstå at han trives hos oss, men er nok som de fleste. Borte bra, men hjemme best!

Maiken kan gjøre to ting på en gang og det setter Elvis pris på :0)

Annar kan alltid kunsten å leke med Elvis


Pose/hula er glemt hjemme, men den gamle jakka til Annar duger!


Elvis kan selv kunsten å slappe av...

...Hvor hen det måtte være


For å si de sånn, det er ikke slik mine bamser pleier å ligge i senga,
men døra sto litt på gløtt,  så jeg er ganske sikker på hvem som har vært her!!!


Til mandag er det hjem igjen. Og vi har helt sikkert hatt en flott helg med hund, som vi ellers ikke kan ha pga allergi. :0(

Anitra

1 kommentar:

Alison sa...

Hello Crib! Takk for at jeg fikk være hos dere mens mutter'n og fatter'n var på reise. Ikke særlig kult her som det ikke er hage. Tror du det er greit at jeg flytter til dere? Det er liksom så kjedelig her. Håper dem skal reise snart igjen...
Klem fra Elvis. PS: tenk for atte det var ikke meg som rota med dyra, tenk! Det var Annar!Jeg så det!

Søk i denne bloggen